Producenci
Promocje
Stoper do drzwi PENGUIN
Stoper do drzwi PENGUIN
89,00 zł 71,20 zł
szt.
Stoper do drzwi BUNNY
Stoper do drzwi BUNNY
89,00 zł 71,20 zł
szt.
Poduszka ozdobna DAMA I FOTOPRINT
Poduszka ozdobna DAMA I FOTOPRINT
69,00 zł 49,00 zł
szt.
Pled - KOPENHAGA /czarny/
Pled - KOPENHAGA /czarny/
99,00 zł 79,00 zł
szt.
Pościel satynowa 220x200
Pościel satynowa 220x200
189,00 zł 139,00 zł
szt.
Pościel satynowa CARMEN 160x200
Pościel satynowa CARMEN 160x200
159,00 zł 99,00 zł
szt.
Koc dziecięcy - TEDDY BEAR
Koc dziecięcy - TEDDY BEAR
59,00 zł 49,00 zł
szt.
Koc dziecięcy 120x140 cm
Koc dziecięcy 120x140 cm
39,00 zł 29,00 zł
szt.
Poszewka dekoracyjna
Poszewka dekoracyjna
42,00 zł 29,00 zł
szt.
Pościel satynowa bawełniana /FS-39/
Pościel satynowa bawełniana /FS-39/
139,00 zł 119,00 zł
Poszewka dekoracyjna - AMOR
Poszewka dekoracyjna - AMOR
56,00 zł 39,00 zł
szt.
Waluty
Najczęściej zadawane pytania

1.Czy dostanę paragon?

W moonlinen.pl z każdym zakupionym towarem wysyłamy paragon z kasy fiskalnej.

2.Czy wystawiacie faktury VAT na zamówiony towar?

Wystawiamy faktury VAT. Zapotrzebowanie na fakturę VAT należy zgłosić przy składaniu zamówienia klikając odpowiednie pole. Obowiązkowo należy wtedy podać nazwę i adres firmy oraz NIP

3. Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach internetowych sklepu dotyczące produktów mogą być uaktualniane. Ostatecznymi cenami są te które widnieją w zamówieniu do potwierdzenia.  Wszystkie ceny są cenami brutto.

4. Ile wynosi koszt dostawy?

Koszty dostawy są różne i zależą od wybranej formy płatności i wyboru formy przesyłki. Ceny uzależnione są również od wagi produktów. Cena przesyłki wyświetla się w koszyku Klienta po dodaniu do niego towaru. Ostateczna cena przesyłki jest uwidoczniona na zamówieniu do potwierdzenia.

5. Czy są zwroty?

Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Po zaakceptowaniu zwrotu wysyłamy równowartość kosztów zakupu. Nie zwracamy kosztów przesyłki do nas.

6. Jak długo będę oczekiwać na przesyłkę?

Czas oczekiwania na przesyłkę zależy od dostępności produktu i czasu potrzebnego na dostarczenie przesyłki przez pocztę lub kuriera. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.

7. Jaki jest sposób zapłaty za przesyłkę?

Istnieją dwie formy płatności: przedpłata na konto lub pobranie (płatność za towar przy odbiorze przesyłki).

8. Czy mogę zmienić zamówienie?

Po mailowym potwierdzeniu zamówienia nie można go zmienić. Przed wysłaniem potwierdzonego zamówienia na stronie Moonlinen.pl można je dowolnie zmieniać.

9. Czy dostanę potwierdzenie złożenia zamówienia i informacje o jego realizacji?

Wszelkie informacje o zmianach statusów realizacji zamówienia można monitorować w panelu klienta po zalogowaniu w Moonlinen.pl.

10. Zapomniałam hasła do logowania, czy mogę je odzyskać?

Tak, można to zrobić wybierając opcję przypomnij hasło.

11. Czy mogę towar odebrać osobiście?

Tak, zamówiony towar można odebrać osobiście codziennie w sklepie Moonlinen przy ul. Iwickiej 47A w Warszawie w godzinach jej otwarcia.

12. Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Otwarcie paczki jest możliwe w obecności kuriera, ale dopiero po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, kurier zobowiązany jest sporządzić protokół rozbieżności, będący podstawa reklamacji.

13. Czy wasze produkty trzymają jakość?

Wszystkich naszych dostawców pościeli, szlafroków, ręczników i innych tekstyliów domowych starannie weryfikujemy i sprawdzamy pod kątem jakości oferowanych przez nich produktów. Dlatego też możemy gwarantować wysoką jakość sprzedawanych przez nas artykułów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl